Deze website gebruikt cookies. Cookies verbeteren de gebruikerservaring en helpen deze website beter te maken. Door de site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met ons cookiebeleid. Meer lezen: Privacybeleid
melding sluiten

Veelgestelde vragen


Heeft u een vraag over het aanbod of de dienstverlening van de Membership Rewards shop? Wellicht vindt u het juiste antwoord in onderstaande vragen. Anders kunt u altijd contact opnemen met de helpdesk van de Membership Rewards shop.

Hoe kan ik mijn bestelling met Membership Rewards punten betalen?
U selecteert als betaalwijze American Express en vult de gegevens in van de American Express hoofdkaart. (Extra kaarthouders kunnen geen punten inwisselen) Zodra de bestelling afgerond is wordt u automatisch doorgeleid naar de American Express SafeKey omgeving. Daar kunt u de keuze maken of u de bestelling geheel of gedeeltelijk met punten wilt betalen. Betalen met punten is niet mogelijk voor extra kaarthouders of indien u een betalingsachterstand op uw American Express kaartrekening heeft.

Ik zie dat er geld is afgeschreven van mijn American Express kaart door Touch Consumer Promotio Barendrecht, terwijl ik met punten heb betaald. Hoe kan dit?
Dat klopt. De totale waarde van uw bestelling wordt in eerste instantie afgeschreven van uw kaartrekening. Binnen 72 uur kunt u op uw kaartrekening een creditbedrag zien (genaamd SafeKey), ter waarde van het aantal Membership Rewards punten dat u hebt ingewisseld op deze transactie.

Ontvang ik een bevestiging van de betaling?
U ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging per e-mail.

Hoe en wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Als u de bestelling succesvol heeft afgerond, wordt uw bestelling binnen 1 tot 2 werkdagen per post of per e-mail naar u toegestuurd. Heeft u een e-voucher besteld, maar deze nog niet ontvangen? Raadpleeg dan eerst uw SPAM box van het e-mail programma. Wellicht zijn de e-vouchers daarin terecht gekomen. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met de helpdesk op telefoonnummer 010-2043096 of u kunt een e-mail sturen naar info@membershiprewardsshop.nl.

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals u kunt lezen in onze privacyverklaring.


Vragen over betalen met Membership Rewards punten

Staat uw vraag hier niet bij, ga dan naar de American Express website of neem contact op de Ledenservice van American Express via +31 20 - 504 8000, op werkdagen bereikbaar van 08.00 tot 20.00 uur.

Hoe kan ik mijn bestelling met Membership Rewards punten betalen?
Zodra de bestelling afgerond is wordt u automatisch doorgeleid naar de American Express SafeKey omgeving. Daar kunt u de keuze maken of u de bestelling geheel of gedeeltelijk met punten wilt betalen.

Kan ik mijn bestelling ook gedeeltelijk met Membership Rewards punten betalen?
Ja, nadat u de bestelling afgerond heeft kunt zelf in de American Express SafeKey omgeving aangeven hoeveel punten u wilt inwisselen op uw bestelling, met een minimum van 200 punten.

Ik zie dat er geld is afgeschreven van mijn American Express kaart door Touch Consumer Promotions Barendrecht, terwijl ik met punten heb betaald. Hoe kan dit?
Dat klopt. De totale waarde van uw bestelling wordt in eerste instantie afgeschreven van uw kaartrekening. Binnen 72 uur kunt u op uw kaartrekening een creditbedrag zien (genaamd SafeKey), ter waarde van het aantal Membership Rewards punten dat u hebt ingewisseld op deze transactie.

Hoeveel punten kan ik inwisselen?
U dient minimaal 200 punten per keer in te wisselen voor een enkele geldige transactie. Er geldt geen maximum aantal punten dat ingewisseld kan worden voor een enkele geschikte transactie, maar u kunt geen hogere waarde inwisselen dan de geldelijke waarde (equivalent van de waarde in geld) van de geschikte transactie. Eveneens geldt er geen maximum aantal geldige transacties waarvoor punten kunnen worden ingewisseld.

Waar kan ik zien wat mijn actuele puntensaldo is bij American Express?
U kunt uw actuele puntensaldo vinden in de American Express App en via uw American Express online account.

Ik heb een Corporate kaart van American Express, kan ik in deze shop artikelen bestellen?
Indien u Membership Rewards punten spaart met uw Corporate kaart kunt u ook via deze webshop uw punten inwisselen.